Måndag

Idag är det måndag. Vilket inte innebär någonting när man inte jobbar.
Har betalat en räkning fån hm just, det är väl det enda vettiga man gjort idag.
Jaa, plus att jag varit och handlat lite. Blev kraftigt sugen på en smoothie, så jag köpte frukt och gjorde mig en. Kraftigt nice alltså. Det är sommar. :)
På konsum hade de fått in jordgubbar. De var billigare här än vad de var i stan.
60 spänn betalde jag i Skeå för en låda jordgubbar. Här hemma kostar en låda 39.
Ååh, det skulle vara hur gott som helst med jordgubbar och grädde! Yummie!

Jag har sett sååå mycket saker som jag vill ha till lägenheten.
Dock så får jag nog chilla lite och se om jag verkligen vill ha det när vi bor där.
Jag vill inte veta vad det kommer kosta när vi ska på IKEA.
Nåja. Så kan det gå. ;D

Jenni . - * Måndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0