Måndag

Ibland så är man ändå på G! Ikväll drog Madde med mig på gymmet.
Var riktigt nice, även om jag inte direkt var supertaggad. Men det gick det med.
Vi var väl där i cirka en timma och sen så tog jag med mig Adam ut och gick/sprang.
Så ikväll har man verkligen gjort något nyttigt. Det känns bra! :)

Sitter och lyssnar på Takida. Så kvällen kan inte bli dålig.
Överväger STARKT att åka till Luleå i augusti och se dem live på Lulekalaset.!
AWESOME! Ska kolla upp det där mer.! :D
Har sett dem live tidigare och jag klagar inte!

Hammerfall spelar i Arvidsjaur till helgen. Hade också varit nice att se.
Dock så har jag sett dem live förra året på PDOL. Men de var inte dåliga.
Så kanske man skulle ha åkt dit i helgen. Fast jag tror jag snålar ihop :P
Nåja, det är osett ännu! :)

När jag ändå håller på och skriver om band, så kan jag ju meddela att jag SKA på PDOL och se Dead By April.
De spelar på PDOL-torsdagen, varför har de lagt dem på torsdag!?
Nåja, det kommer bli kanon. Det var hur bra som helst förra året, jag tror inte det blivit sämre.
Man kan ju hoppas om inte annat. ;) Det kommer bli kanoners.
Så vi får väl se om man blir där under hela PDOL eller vad som händer.!
Det är ju ändå ett tag kvar! :)

Jenni . - * Måndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0