Ingen sommar

Här blir det ingen sommar. Låg ute en timma idag och försökte sola.
Sen höll jag på att frysa till döds av ishavsvindarna som blåste.
Var till Ida och fick mig smörgåstårta! Mumma.! :)
Dessutom så blev en del blötare än andra, tur att jag inte blev det. :P Haha.

Ikväll innan träningen trodde jag att jag skulle dö av trötthet.
Helt galet så trött jag var. Övervägde att sova istället för att träna!
Men jag tog mig då iväg och tränade. Det var nice, var inte lika trött efteråt.! :)
Så det är nice! :)

Har varit hos Emil och Sara idag och kollat in lägenheten lite mer.
Det kommer bli kanonbra. Dock så kanske man skulle ha tapetserat om ett rum.
Faaast det duger. ;D Man kan ju göra det senare.
Det blir nog bra! :) Nu är det bara att vänta och se när vi får flytta in.

Jenni . - * Ingen sommar
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0