Hemma

Hemma från stan. Rätt nice att koma bort en sväng.
Dock var det ingen sommarvärme på söndagskvällen.
Men igår var det varmt. Men det är nice, fast jag hade lite väl mycket kläder på mig kanske :P
Haha. Som vanligt så hittade jag inga kläder. Och inga skor heller :P
Jag ska nog beställa hem istället, då kan man skicka tillbaka.
Däremot köpte jag hem ett par glas ur den serie som jag samlat på. Som dem förövrigt sluta tillverka.!!
Det gillar vi inte. Det var halva priset på dem så jag slog till :D

Kom hem igårkväll strax före sex. Åkte på frasses och käkade.
Och sen åkte vi till Timmervägen och kollade på bebis, Oliver!
Att man kan vara så liten :P En riktigt söting var det och snäll :)
Riktigt myyyys, ska förbi senare i veckan också :)

Jenni . - * Hemma
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Säääna

Fin sida babe! :) Jag fick till och med vara meeed :)

2010-06-01 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0