Tävlingar

Igår gjorde jag en tävlingslista. Alltså på alla tävlingar som jag varit med på.
Som jag minns det i alla fall.
En hel del. Däremot vet jag med 110% säkerhet att jag har fler fjärdeplatser än vad jag räknat med här, men jag kommer inte ihåg på vilka tävlingar.
Så nu har jag en del svart på vitt i alla fall.
Ska kolla i pärmen på lokalen senare.

Enjoy!

 

2005

Northern Arms                 -55kg            5a hö – vä                          (Mars – Arjeplog)

Svenska mästerskapen    -54kg            3a hö – vä                          (Maj – Skänninge)

WildArm                          -55kg            Oplacerad                         (Juli – Storuman)

LuciaDunken                    -60kg            4a vä                                  (December – Storuman)

 

2006

Northern Arms                 -60kg            Oplacerad                         (Mars – Arjeplog)

Svenska Mästerskapen     -60kg            3a hö – 4a vä                    (April – Ludvika)

WildArm                          -60kg            Oplacerad                         (Juli – Storuman)

LuciaDunken                    -60kg            Oplacerad                         (December – Storuman)

 

2007

Winterbrytningen             -60kg            2a hö                               (Februari – Vilhelmina)

Northern Arms                 -60kg            2a hö – 3a vä (junior)       (Mars – Arjeplog)

3a hö – vä (senior)

 

Svenska Mästerskapen     -70kg            Oplacerad (junior)             (Maj – Vimmerby)

-65kg            6a hö – vä (senior)

 

WildArm                          +60kg           Oplacerad                         (Juni – Storuman)

Vindelälvsbrytet               +60kg           4a hö – 3a vä                    (Juli – Sorsele)

Nordiska Mästerskapen     -70kg            3a hö – vä (junior)            (Oktober – Sarpsborg)

-65kg            2a hö – vä  (senior)

 

LuciaDunken                    -60kg            4a hö – 5a vä                    (December – Storuman)

 

2010

Northern Arms                 -60kg            4a hö                                  (Februari – Arjeplog)

+60kg           Oplacerad

 

Svenska Mästerskapen     -60kg            5a hö – 6a vä                     (April – Storuman)

WildArm                          -60kg            2a hö – 4a vä                     (Juli – Storuman)

+60kg           Oplacerad

 

Jenni . - * Tävlingar

Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0