Söndag

Mitt inlägg igår var rätt kort.
Dock vet jag inte om jag kommer prata mer om tävlingen. :P
Vill ni veta nått får ni helt enkelt fråga! ;P

Idag är det varmt, fast solen är inte framme.
Jag vill nog inte veta hur varmt det hade varit då :P
Har varit ute och köpt mjukglass idag. Mumma!
Dessutom har vi varit och hämtat bilen (ingen ny bil), som har varit på "rengöring".
Det har ett speciellt namn, men eftersom jag inte vet hur det stavas så blir det inte ens ett försök.

Har lite ont i armarna idag, så det kommer inte bli någon träning idag!
Det får bli till veckan, om jag är hemma!
Hade gärna åkt iväg någonstans! :D

Nae, funderar på att gå ut en sväng! Det är ju trots allt sommarvärme ute! :)

Jenni . - * Söndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0