Skrämd

En dag kommer Adam att skrämma livet ur mig, bokstavligen.
Inte helt okej. :P
Vaknade av att han smällde i dörren strax före tio. Han ska ju vara på jobbet men inte :P
Han var dock bara in en snabbis, men ändå :P Inte coolt. Jag höll på dö :P

Fast nu gjorde jag ju inte det. Vilken tur ;)
Har varit hemma sen klockan tolv, har sett tv och suttit ute på altanen.
Det stekte verkligen där ett tag, men sen kom regnet.
Mindre roligt, fast det har slutat nu :)

Kolla på startlistorna till WildArm igår. Dock har någon gjort kraftigt fel.
Men det får ordna sig på lördag! ;D
Dock kände jag att jag blev sjukt omotiverad alltså. :-/
Men det är bara att bita i de sura äpplet och ta det som det kommer.
Förhoppningsvis så går det bra ändå! :)
Om inte annat så är man en erfarenhet rikare när man kommer hem!
Man kan ju inte bara se det negativa ;)
Jag är såååå sugen på en massa skit: chips, godis, dricka, You name it.
Men det blir inget av med det. ;D
Promenad och löpning är inplanerat idag. Jag har inte tid att sitta still. :P

Men först ska jag äta middag :P

Jenni . - * Skrämd
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0