Mot Kraja

Sol sol sol :D Jag gillare! :D

Har fått lunch på Klaragatan idag, hos Adams farmor och farfar.
Markaronlåda, yummie! :)

Idag är det KANONväder. Vilket gillas starkt.
Ska till Kraja med Sanna och Linn. Om jag inte missförstod henne.
Kommer bli awesome. Btw, brännan från Storuman ser inte lika hemsk ut nu som då.
Blir att sola ryggen till MAX idag! :D
Får se om man ska ta sig ett dopp idag med. Kanske kanske :P
Steker det lika mycket som igår, så kommer jag nog bada. :D

Funderar på att åka till mamma och pappa ikväll. De är i stugan, fast det beror väl på om vi har någon bil att åka med. Det lär ju visa sig, skulle jag vilja säga! :P

Nej, ska packa "solväskan" och bege mig ut!

Jenni . - * Mot Kraja
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0