Kanon, eller nått

Idag är de kanonväder ute. :D Nice nice!
Har just startat diskmaskinen i lägenheten.
Dessutom ska jag koka makaroner till Adam senare.
Om jag nu kommer ihåg det :P Hahahaha.

Igår så hände det väl inte så mycket. Satt mest nere hos mamma och pappa under dagen.
På kvällen spelade vi kubb med Micke, Elin, Andre och Fredrik.
Mellan regnskurarna alltså :P Sen så satt vi där och snackade.
Efter det så hängde jag med Anna en sväng. Det var nice.
Det var ju som ett tag sen. :P

Idag har jag verkligen ingen plan. Ska packa och göra mat inför morgondagen.
Men det kommer inte bli förrän ikväll någon gång.
Jag har ingen koll på vikten alls, så vi får väl se hur det går på invägningen i morgon.
Ska väga mig när jag kommer hem. Om jag inte blivit för hungrig :P Haha.
Nåja, det ska väl lösa sig det där. Det är ju inte som att jag lägger ner själ och hjärta för att gå ner det sista :P
Så går det inte så får jag väl ha mig själv att skylla. :P

Jenni . - * Kanon, eller nått
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0