Fredag

Sitter i nya lägenheten. Har käkat både lunch och middag här idag! :D
Haha. Ska sova här inatt. Första natten. Spännande ;D 
Har varit och lånat mig gardinerav Kajsa och av Susanne.
Har fått upp i sovrummet, dock var de lite korta, men va fan :P
Så kan de gå. Snickarn som jag bor med ska få sätta upp gardinstängerna här nere i morgon.
Så kanske det ser lite mer färdigt ut :P
Det kommer bli kanoners. :D

Ikväll blir det att gå ut en sväng med Sanna.
Kommer bli kanon. Dock tror jag ju att det är i morgon folk kommer gå ut.
Det är Hamnfesten då.
Hahahaha. Minns för ett år sedan, jag var inte speciellt HAPPY då ;) Haha
Nåja, det var då det. :P

Nej, duscha och snygga till sig lite ! :D

Jenni . - * Fredag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0