Baconöron

Har varit på Kraja och solat med Niki och Sanna. Linn joinade senare.
Det var riktigt nice fast det var vulkanhett, de blåste minimalt alltså.
Har badat för första gången iår, alltså i poolen. Jag badar helst inte i sjön.
Det var skönt, efter en stund. Från början höll jag på att dö.! :P
Var riktigt härligt.! :) Dock har jag bränt upp öronen, dom är som bacon. ;D Hahaha.
Eller i alla fall det ena! :P Kommer säkert bli finfint :P
Hoppas det håller i sig med sol, så jag får bort brännan!
Jag hatar den verkligen. :-/ Nåja, så kan det gå när man inte tänker sig för.

Till helgen är det silveryran, jag är så otaggad att det finns inte.
Jag skulle kunna ligga hemma och se film.. Så taggad var jag.
Eller så skulle jag kunna åka bort, man missar ingenting.
Jag har jobbat de senaste två åren och har inte missat någonting.
Så jag tror inte jag gör det iår heller..
Det enda som skulle vara skoj är väl att man träffar en massa folk som man annars inte gör.
Det skulle vara av den anledningen jag skulle gå ut.
Nåja, veckan är inte över ännu. Mycket kan hända.

Jenni . - * Baconöron
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0