Träningsvärk

Jamen JUST!
Jag har grym träningsvärk och i muskler som jag inte trodde existerade.
HAHA, men där fick man.
Har tränat på gym med Sanna måndag och onsdag.
Sen så har jag ju då varit med armbrytarna tisdag och idag.
Man känner att man lever i alla fall.. ;)
Dock kan jag undra hur det ska gå i morgon, ska till Arvidsjaur över dagen.
Med min träningvärk kommer det inte vara roligt.
Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och komma vidare.
Funderar starkt på att inte träna alls i morgon. För att simma på lördag.
Det känns som en plan, men jag vet inte alls. :P
De hade så dåliga tider på lördagar tyckte jag ;P
Meeeen, jag får se helt enkelt.
Nu måste man ju försöka formtoppa till den 6 feb.
Hoppas hoppas..

Jenni . - * Träningsvärk
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej, du ska gymma med mig imorgon, ditt as :D

2010-01-15 @ 00:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0