En kvart om dagen

Hahaha, jag hittade DVD:n som blev gjord efter vår tävling 2005.
Min första tävling. Shit alltså!
Det är fem år sedan. FEM ÅR. Det känns inte riktigt så.
Men såäre.
Ska tävla den 6 februari.
Sist jag tävlade var på LuciaDunken 2007.
Så de är över 2 år sedan. Hövva. ;)
Förhoppningsvis går det bättre den 6 februari än vad det gjorde 2005 :P
HAHA. Ska ta med filmen till träningen.
Känns som att den ska vara där, snarare än hemma hos mig. :P

Jag ska börja träna en kvart om dagen - med Paulo Roberto.
Ska göra den första kvarten ikväll.
Troligtvis kommer det att bli mer än en kvart. Har lite andra planer också.
Ska förbi Bergsgatan och hämta mer prylar.
Gjorde det idag och det ser ut som ett bombnedslag på övervåningen.
Att man kan samla på sig på mycket grejer! Det är rusktigt.
Nästa gång jag slyttar hemifrån ska jag inte ha lika mycket saker.
Det är en sak som är säker. :P

Nae, ska kanske gå och göra min kvart nu! ;)

Jenni . - * En kvart om dagen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0