Fredag

Helg. Rätt nice. Har köpt en byrå på martins möbler idag.
Jag behöver verkligen den. Garderoben rymmer inte mina kläder. :P
Haha, helt jobbigt. :P
Jag har en plan, eller nått ;D

Jobbar inte förrän på söndag igen. Helt okej måste jag säga.

Jag tycker om Ben And Jerrys. Den glassen är det bästa jag vet just nu.
Det är nästan som ett beroende.! ;) Haha.
Dock dyrt som fan. :P
Men gott! ;)

Helgen kommer inte bli ansträngande för fem öre.
Och det gillar jag!
Förmodligen kommer jag att se OS på tv.
Ikväll är det ju då hockeymatch.
Dock vet jag inte om jag kommer se just den... Men man vet ju aldrig.! :D

Jag vill veta NU och inte senare...!

Jenni . - * Fredag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0