200 bullar

Idag har jag bakat över 200 bullar till tävlingen på lördag.
Jag är kraftigt duktig, men trött som fan. :-P
Inte coolt de, men det får man ta!
Vikten är inte ett problem längre. SKÖNT!
För en gångs skull så var jag ute i tid. Och det är nice.! :)

Igår var första dagen på nya jobbet. Vikariat på 2 månader. :)
That I like.
Kommer bli kanon bra.

Annars så har jag en plan. Jag ska på utlandet när vikariatet är slut.
LÄÄÄÄNGE ska jag vara borta. Inte bara en vecka. Snarare två tre.
Eller nått. Dock är det inte tvärbilligt. :/ Men det kan man jobba in. :)

Troligtvis blire ingen skola till hösten.
Känner inte för att söka in, jag vill göra annat först.
Dessutom försvinner inte utbildningen heller :P
Kommer bli bra i slutändan! :)

Jenni . - * 200 bullar
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0