Ta tag i saker

Jag har nog en idé för dagen - Att göra någon nytta då jag ändå är ledig.
Har en del saker som skulle varit gjort. Fast jag känner mig inte taggad för de inte :P
Jag gjorde ett ryck igår, så då kan jag ju lika gärna fortsätta idag.
Får se vad jag tar tag i först. Tvätten kanske :P Haha. D
Eller nått. Jag får se helt enkelt.

Ska träffa Sanna idag också en sväng. Det ska nog skvallras om helgen.
Och om folket. ;D Hahaha. Fast jag vet dock inte om jag har så mycket skvaller.
Nåja, det kommer bli kanoners.

Dessutom ska jag få sushi till middag idag. AWESOME.! ;)
Jag ska och handla med Thea sen, eller så blir det jag som handlar.
Det lär visa sig. Kommer bli sååå bra, jag längtar! ;) MUMS!


(bild tagen från google)


Nu är det nog dags att börja göra någonting.

Jenni . - * Ta tag i saker
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0