Sushi

Har nu snabbare internet i lägenheten, vilket känns riktigt bra!
Då kanske man kan kolla lite mer saker. :D Haha.

Jobbade som sagt igår. Var rätt okej, men inte mer än så! Tyvärr.
Ska jobba i morgon också, på fredag och på söndag!
Det enda positiva med det är att när jag gjort alla mina sju pass denna månad, så har jag en heltidslön! ;)
Det är skönt.
Sen får vi se vad jag ska göra med livet. ;D

Jag insåg för en kvart sedan att jag är grymt sugen på sushi.
Jag ska nog be Thea fixa det någon dag!
Fast fort kan det ju gå över lika snabbt när man inte kan äta det nu :P
Hahaha. Nåja, det ska väl lösa sig det där med.! :)
Det skulle vara huuuur gott som helst. ;)

Jenni . - * Sushi
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0