Mumma!

Det blev inget sushiätande igår. Det blev idag istället eftersom Adam hade träning igår.
Det var huuuuur gott som helst. Jag skulle kunna äta hur mycket som helst.
MUMS!! ;)

Idag har jag varit till Mullbacken med pappa.
Vi plockade lite hjortron, det var inte direkt överflöd.
Fast på en del ställen var det mer. Nåja.
Jag har då fått mig lite iaf. Kanske att man skulle plockat lite till.
Dock känner jag mig inte speciellt taggad på det, eftersom det var miljoners mygg idag.
Nåja, det ska väl lösa sig i slutändan. :)

Jobbar i morgon och på lördag, sen är det bara ett pass kvar.
Vilket känns helt okej! Sen får vi se vad som händer.
Ska väl leta mig ett nytt jobb.
Sen vart det blir, får jag väl helt enkelt se.

Jenni . - * Mumma!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0