Mat

Jobbade som sagt sista passet igår.
Känns skönt.
Så i morgon ska jag kolla om det finns några andra jobb.
Det lär visa sig.

Idag har jag mest chillat.
Och jag blev så förbannad idag på affärn.
Skulle handla kycklingfilé. Tror ni dom hade den?
Nae, självklart inte. De hade en som var svindyr, men så sugen på kyckling var jag inte.
Ska kolla i morgon om de har fått in nå mer.
Annars så får det bli något annat på lördag!
Vi ska bort till Ånge och grilla och så med Adams familj.
Kommer säkert bli kanon! Dock ser det ut som det ska regna!
Vi får väl se vad som händer!

I morgon ska jag få äta sursrömming. MUMS!
Ska käka hos mamma och pappa. Syrran, Gordon och Alex(?) ska också vara med.
Kommer bli kanon! :)



Jenni . - * Mat
Overn' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0