Jobb?

Måndag idag. Har inte gjort många knyck idag.
Har varit med Therese. Var riktigt nice, vi är ju inte mer varandra varje dag!
Dessutom har jag handlat till middagen.
Det är väl det enda vettiga. Jaa, jag lagade mat också :P Haha.
Ska väl göra en matlåda eller två snart, bara maten svalnat lite.
Sen så får jag väl se vad som händer.
Rätt bra väder, man kanske skulle ha tagit sig en promenad.!
Men vi får se.

Jobbar sista passet nu på onsdag, som jag säkert nämt en miljon gånger. :P
Och det känns bra! Inga sura miner här inte :P
I morgon måste jag gå på en turné runt samhället och fråga om någon vill ha mig.
Alltså för jobb och inget annat.!
Känner mig inte heltaggad på det, men vad ska man göra.
Det kommer bli bra i slutändan! :)

Jenni . - * Jobb?
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0