Helgen

Gårdagen var rätt lugnt fram till eftermiddagen!
Då åkte vi till Ånge, där vi skulle vara med Adams familj.
Var inte speciellt bra väder till at börja med, men det sprack upp så vi hade en kubbturnering.
Mitt lag var klart sämst. :P Haha. Så kan det gå :P
Hade riktigt roligt även om det var hur varmt som helst inne i stugan.
Man blir rätt slö av värmen! :P

När vi kom hem från Ånge så åkte jag till Ida.
Sanna fick sminka mig, vilket jag blev skitnöjd över.! :)
Anna, Linn och Annika var också där. Snacka om girlsnight :P
Sen for vi på Harrys. Var riktigt trevligt.
Dock var jag inte så imponerad där ett tag.
Ni som var där vet ju.
Nåja. Bortsett från det var det roligt. :)

Idag har det inte hänt så mycket.
Har varit och kollat på fotboll en sväng och även varit hos Adams farfar som fyllde år igår.
Tårta - Mums! ;D
Sen somnade jag då, tills vi skulle upp på Villagatan och få middag!
Tacos.! Kraftigt nice! :D

Jenni . - * Helgen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0