Fredag den trettonde

Det har jag då inte märkt av alls.
Nåja, är väl kanske inte så skrockfull av mig.
Haha.

Har hängt med Sanna mest hela dagen.
Nice nice.
Dessutom var jag in på skoaffärn som jag skrev om.
Men inte hittade jag någonting som jag ville ha.
Kanske ett par smycken eller nått.
Men jag vet inte, ska tillbaka till veckan och se.
Hon hade kanske ett par skor som jag kan tänka mig.
De var ett par vinterskor, och det kan jag ju behöva!
Dock hittar jag säkert något annat jag vill ha :P
Det brukar bli så :P

Ikväll har Therese och Hans varit förbi här i nya läggan!
Var skoj.! Ska väl ta mig ner till Skellefteå igen snart.
Beroende på hur mycket man får jobba och inte i framtiden.
Men det brukar lösa sig.
Då kanske jag tar med mig Adam också ;D Haha.
Dock ska vi till Haparanda först. :P

Sova nu - Jobb i morgon!

Jenni . - * Fredag den trettonde
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0