:)

Har nu jobbat dygnsvis varannan dag! Jag lovar, det tär på kroppen.
Nåja. Är ledig till torsdag från i morgon. :D Kraftigt nice.
Ska då göra mer i lägenheten.!
Dessutom ska jag nog plocka hjortron någon dag!
Beror på vädret.

Nya pärlan är en klass för sig ;)
Dock kommer jag åka dit för fortkörning en dag.
Fast det har jag sagt sen jag tog körkortet. :P
Haha.

Var ute med Sanna, Anna och Linn igår.
Var riktigt trevligt, även om vi åkte på fel ställe först!
Det blev bättre sen. En helkul kväll helt enkelt. :)

Var till stugan igår. Härligt.
Mullbacken mot Loholm i kubb. Jag vann inte! :-/
Sen var det stugkamp. Då vann jag ;)
Okej, det var jag och pappa mot Adam och Kevin i första omgången.
Sen var det syster, Gordon, Alex och Conny mot vi andra.!
Det var kul! :)

Jenni . - * :)
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0