Bilder

Nu har jag letat fram bilderna!
Jag blev mörkrädd ;) Haha.

Har i alla fall konstaterat att jag nästan ser ut som första bilden nu ;)
Kanske det är lite mer muskler numer ;) Haha
.

Enjoy!


SM 2007 - Vimmerby


Hösten 2009


Hösten 2009



April 2010

April 2010
April 2010

Sen har jag hittat bilder som visar att en del saker ändras aldrig!

I alla fall inte vid bordet ;)


Sm-Brons från Ludvika!



Northern Arms - Nordiska 2007

Däremot ändras klubben! Ni ska få se efter SM :)

Nu är det packning som gäller. Jag har väl inte engagerat mig allt för mycket.
Jag har skrivit en packlista så jag inte ska glömma något.
Det brukar ju funka. :)
Vi åker i morgon vid halv fyra - fyra. Om alla är i tid ;)
Invägningen är mellan sex och nio i morgonkväll. Kommer gå hur bra som helst.
Hoppas bara att det går lika bra för alla, för det är inte roligt att vara den som blir kvar! :/
Tro mig, jag har testat! Det är verkligen ingen höjdare.
Så jag håller mina tummar att ingen ska behöva basta, eller något :)

Jag har laddat batterierna till kameran och mp3n.
Ska byta minneskort med mor och far, de behöver inte ha det största! ;P Haha.
Risken finns ju dock att man inte kommer ta så mycket bilder, men man får väl göra sitt bästa!
Om inte annat så kanske det blir mer kort från stugan och så. Det kan ju vara minst lika roligt.! :D

Haha, nej, gud vad jag skriver.
Jag kanske skriver mer i morgon innan vi åker.! ;)

Jenni . - * Bilder
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Kajsaa

Tusan tjejen, du är nästan lika stadig som jag:-) Det måste vara gener Benny gener från Östan:-)

2010-04-16 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0