Surprise

Man är ändå gode hurtig. Har börjat springa en del. Vad hände?
Jag gillar verkligen inte att springa, men vill man vara fin får man lida pin ;) Haha.
Sanna och jag träffade Helge i skogen igårkväll ;) Haha. Dessutom en ren eller två. :P
Vi gick alltså Vaukarundan och det kommer jag inte göra igen förrän snön är borta. Det är ett som är säkert. Haha. Dock var det ändå rätt trevligt att traska omkring där ;D

Från tisdagens träning har jag MAX-träningsvärk. Det känns bra, för då vet jag att man tagit i. ;)
Rätt nice ändå, hittat några muskler som jag inte använt på ett tag. ;P
Ikväll får vi väl se hur det går, det är armbrytning på schemat. Det blir kanon.
Nästa tävling blir 3 juli i Storuman, WildArm, så länge jag inte jobbar, men det hade jag inte tänkt.
Det blir nog bra i slutändan! :)


Jobbar i helgen, rätt nice. Då behöver man inte vara med en massa fyllskallar ;D hehe.
Är ledig lördag i alla fall, det blir bra! :D


Men vad hände? Det trodde jag inte.
Nice surprise ;)

Jenni . - * Surprise
Over n’ out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0