SM

Hemma från Storuman.! Jag är trött och lite sliten, men det får man vara.
Helgen har varit skitrolig, bortsett från att jag kanske inte riktigt är nöjd. Det är så det kan bli ibland.
Det började då bra i alla fall, alla klarade invägningen utan problem.
Men sen gick det sämre, vi åkte till 3:an för att käka. Jag, Anton och Jesper fick vänta en timma på mat.
Medans alla andra fått sin mat och hunnit käka upp den plus att de som kom in på restaurangen efter oss fick mat före oss.! Jag är INTE imponerad. Så vi var lite småsura :P Haha.
Fredag var det vänsterdag på schemat. Det gick bättre än förväntat i alla fall.
Sammanldagt tog Northern Arms 7 medaljer på fredag! :) Det gillades! :)
Lördag var det högerdag. Vi ska inte ens nämna hur det gick för mig.
Men vi plockade ändå hem 5 medaljer till! We rock!!!
På kvällen var det middag på hotell Toppen. Maten var helt OK, men kanske inte värd priset :P
Och där var det också tävling i Rolling Thunder! Jag var inte med :P
Sen så hände det verkligen INGENTING! Ingen musik eller nått. Jag som hade velat dansa, men icket.
Så vi gick hem rätt tidigt och satt i våran stuga, det var skitroligt :D
Jag har haft en bra helg, även om tävlingen gått sämre.!
Northern Arms ♥

Jenni . - * SM
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0