Om påsk eller nått!

Hemma i Arjeplog. Har varit det sen i söndags, men jag har bara inte orkat uppdatera.
Påsken var kanonbra, även om vädret inte var det bästa till att börja med.
Men sen blev det ju bättre.! :) Det gillas skarpt!
Har till och med fått lite färg!!! Jag som ALDRIG brukar få det.
Dock känns det i ansiktet, jag är supertorr :P Nåja, det är snabbt ordnat med lite smörj! ;)
Jag fick till och med en fisk när jag lånade kusins pimpelspö! Awesome.!

Sen jag kom hem har jag mest varit med Sanna. Vi hade nostalgikväll när jag kom hem.
Vi kollade på kort från den gamla goda tiden! Shit vad saker och ting kan ändras.
Det är helt sjukt. Men vissa saker ändras ju då inte.! Haha.
PÅSK 2006 - Vad hände? ;) JAS
Det var nice! Och igår spelade vi TVspel, jag vet inte hur länge sedan det är jag spelade på mitt spel.
Men det var hur kul som helst.! Min kommentar när Sanna spelade igår: -"Nu sköt han de!" Hahaha.
Kors i hela taket.
Vi får väl se vad vi ska hitta på ikväll! Något blire säkert! :)

I morgon ska jag iaf träffa sötAnna som är hemma! :) Kommer bli kanon.
Har även tänkt träffa Therese. Blir no också kanon.
Mycket som är kanon.!  ;) Haha.

Jenni . - * Om påsk eller nått!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0