Det löser sig


Jag har i alla fall "återhämtat" mig från helgen och jag har insett att jag är nöjd.
Jag vet inte hur jag ska förklara det, men ni som bryter arm fattar säkert ;)
Men de som placerade sig över mig i högern är med i landslaget i antingen junior eller master (dock inte Fia, hon är "bara senior"). Så jag har insett att jag kanske inte är så dålig som jag tyckte :P Haha.
Det tar alltid en dag eller två att bearbeta en tävling, nu kan jag ändå fokusera och tänka på att jag gjort en hel del bra matcher och så! Så det känns kanon! :)
Funderar redan på nästa tävling, vilken det blir. Wildarm i Storuman kanske.
Det beror väl dock på hur man jobbar, om man jobbar vill säga.
Har varit på P-möte idag. Har jobb till i mitten av maj i alla fall, förmodligen lite längre skulle jag tro.
Sen ska jag få vara sommarvikarie när de andra ska ha semester, känns bra!
Jobbade igår, var rätt nice ändå, då har man ju då gjort något i alla fall.
Är nu ledig till på måndag, det gillar jag! ;) Haha.
Sen är det inte så många pass kvar, men jag ska väl hitta något mer.
Det blir bra!

Allt blir bra i slutändan!

Men alltså vad fan hände? Jag blir då fan inte klok, fast då är det som vanligt!
Från och med nu kommer det inte vara i närheten som det någonsin varit förr.
Fy för det, men jag har en plan och det känns helt OK, just nu i alla fall.
Sen får jag väl se! Jag vet nog hur det kommer låta senare. Då kommer det vara försent!

This is me, take it or leave it!!!


Allt blir bra i slutändan!


Jenni . - * Det löser sig
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad betyder det där sista? :O

2010-04-23 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0