Måndag

Vad är det för fel på folk?
Härligt att höra.! NOT!
Från och med nu så kommer INTE vem som helst få komma hem till oss.
Så är det med den saken!



I alla fall så börjar jag jobba klockan tre idag.
Har natten. Känns rätt nice ändå.
Får hoppas att man kan sova mer inatt än tidigare.
För i morgon är det bara att stiga upp för tuppen.

Förhoppningsvis kommer det jag beställt med Sanna idag eller i morgon.
Det kommer bli kanon.
Hoppas på bra väder resten av veckan. :-)
Ska gå till jobbet idag.

Ååh, jag har så mycket jag vill göra just nu.
Hur jag ska hinna allt vet jag inte.
Men på något sätt så kommer väl det också lösa sig.

Jenni . - * Måndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0