Lite allt möjligt

Jag veeeet, jag är inte så snabb ibland.
Men jag fick in bilderna först igår.
Så nu ska jag väl bjuda på ett par kort. :-D
Kvällen var förövrigt jätterolig.
Tack alla som var med. :-)



Detta var bara ett litet antal, finns mer på facebook.

Igårkväll var jag med ett par underbara brudar.
Sanna, Ida och Emma.
Vi var hemma hos Emma och spelade kort och snackade.
Det var länge sedan jag hade så roligt. :-)
Tack girls. :-D

Idag är det onsdag och jag är ledig.
Skönt. Sanna skrev inatt halv fyra och ville att jag skulle ringa så fort jag såg sms:et.
Tror ni hon svarar? Nej! :-P
Men det är nog ingen speciellt förvånad över. ;-)

I alla fall så har jag tänkt ta mig till samhället om det nu inte blir sämre väder.
För då kommer jag se Vänner - fick alla säsonger i helgen. :-)

Jenni . - * Lite allt möjligt
Over n' out.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0