I morgon

Tomorrow Tomorrow.
Äntligen säger jag bara.
Det kommer bli hur bra som helst och varmt dessutom.

Har hunnit träna ikväll, då har man då gjort den goda saken innan man åker.
Dessutom har jag lånat ångbastun av mamma och pappa.
Det var riktigt nice. Så nu är man som ny.
Bara lite färg på det hela och det är på topp..
Dessutom har jag packat, dock inte klart, men eftersom jag inte ska jobba imorgon så hinner jag det då.
Adam ska jobba till 11. Så då ska jag väl ha packat klart.
Dock går inte "tåget" förrän klockan 14.
Innan dess ska en lunch hinnas med hos Thea. :-D

Kommer bli kanon.
Förmodligen hinner jag slänga in ett inlägg i morgon innan vi åker.

Jenni . - * I morgon
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0