En hel del

Mendu.
Inte liite små grejer som de körde upp till vindkraftparken idag.
Måste ta mig en dag och åka upp och kolla hur stora de faktiskt är.
Jag har fattat att de är stora, men förmodligen kommer de vara ännu större.
Haha. Har dessutom hört att kranen som de har tar en vecka att sätta ihop.
Helt skadat om ni frågar mig. :-P
Nåja, det blir säkert bra.

Har jobbat idag och fått rätt mycket jobb nu i september, vilket känns nice.
Då har man lite mer Cash nästa månad också. :-)
På lördag fyller jag 20. Nu går det tydligen bara nerför har jag hört, men det återstår att se.
Ledig i morgon, ska fixa i lägenheten, städa och tvätta.
Ska även träffa Therese en sväng.

Sen så hoppas jag att jag får svar från studievägledare från Umeå.
Ska avsluta programmet nu. Har ju bara ett uppehåll.
Hoppas hon har tid någon fredageftermiddag, för då tänker jag göra en helg i Umeå.
Det gillar jag. Jag vill verkligen tillbaka dit.
Idag låg det ute en massa fiina lägenheter på "bra" områden i Umeå.
Jag tänker nog inte på i Umedalen eller liknande. :-D Haha.
Jag hade lust att ställa mig i kö på en, men det är ju ingen idé ännu.
Ska kolla runt lite på fler program som jag kan tänkas vilja gå.
Förhoppningsvis dyker det upp något.

Ska lämna blod den 16 i blodbussen antar jag.
Så då har jag gjort min goda gärning.
Gjorde det ju aldrig när jag bodde i Umeå.
Det blev som aldrig, men nu har jag tänkt det.
Någon kanske får följa och hålla mig i handen. Not. :-P

Nej, nu ska jag ringa ner till Gökstigen och höra om ett paket har anlänt.
Om de inte svarar så tar jag mig en promenad ner. :-D
Det är ju inte långt. :-P

Jenni . - * En hel del
Ove rn' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0