Resa

Jobb jobb jobb..
Till och med efter jobbet hade jag jobb att göra.
Dock var det väl inte så himla ansträngande.
Men ändå. Bältesmätning hade vi (läs: Madde, Emma och jag) idag.
Det är alltid lika roligt, dock var det lite kallt, men det får man nog leva med.
Det gick ändå rätt snabbt. :-)

Annars så är det mest jobb.
Blev nytt hotell på Rhodos.
Men det gör mig INGENTING.
Det ser liiiite bättre ut. ;-)


Bilderna är tagna från:
http://www.solresor.se/en/resa-till/Grekland/Rhodos/Rhodos/Belair-Beach-Hotel/

Hotellet heter alltså Belair - vadå att det påminner om Will Smith. ;-D
Jag börjar fasiken bli lite nervös.
Resfebern ;-D Haha.

Jobbar sju-fyra i morgon. Rätt nice ändå. :-)
Sen handling, middag, träning. :-D Och banken får jag då inte glömma.


Jenni . - * Resa
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0