Blodgivning

Igår var jag och lämnade blod.
Gick hur fint som helst tills jag kom hem.
Blev hur yr som helst. Kändes som när man är riktigt packad.
Så jag fick lägga mig ner på golvet, för att sedan krypa vidare till soffan.
Förmodligen så har det att göra med mitt dåliga järnvärde.
Fick järntabletter som jag ska ta i 20 dagar.
Redan idag så mår jag mycket bättre.
De är ju trots allt fyra eller fyra och en halv deciliter de tar.
Som sagt, mår betydligt bättre idag.
Men jag ska nog ändå ta de lugnt.

Jag måste fixa mig en resväska.
Det drar ihop sig. Om två veckor är jag i Grekland.
Kommer bli kanon.
Dock missar man ju marknaden, men man klarar sig bra utan den.
Fråga Sanna också. Vi satt hemma hos henne sist. Vi missade ingenting.
Så det så ;-)

Jenni . - * Blodgivning
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Sanna

nädu, vi missade inte ett piss. Får jag följa i resväskan till Grekland? :)

2009-09-17 @ 17:33:38
Postat av: Jenni

Men självklart, dock måste du nog banta lite isf.

Man får bara ha med sig tjugo kilo i resväskan! ;) Hehe.

2009-09-17 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0