Max-less

Åååh.
Jag är så less. Men egentligen har jag inget att vara less.
Allmänt less kanske. Eller nått.
Fyfan.

Jag hade någon form av plan i början av veckan, men inte längre.
Det har inte gått som planerat helt enkelt.

Idag är det plusgrader, vilket innebär att det är slask ute.
Och jag HATAR det. Usch. Kunde snön inte bara få vara kvar?
Tydligen inte. Blää.

Nu till mitt egentliga problem. (tror jag)
VAD MAN SKA BLI I FRAMTIDEN!!!
Det går inte en dag utan att jag funderar.
Kommer jag fram till något? - NEJ!

Jag kommer bli tokig en dag mina vänner!

Jenni . - * Max-less
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Har du gett upp sjukgymnast-drömmen? Jag tror du skulle vara bäst på det!! :)



PUSS!

2009-10-16 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0