Ledig

Jaa, idag så får vi flytta hem.
Rätt nice faktiskt. :-)
Har jobbat på som vanligt och nu är jag ledig tills på måndag eftermiddag.! :-)
Det ÄR skönt.
Dock så har jag väldigt lite att göra, även om det kanske behövs det också.
Har hämtat upp Therese på busstationen idag.
Annars så har jag inte gjort så mycket. :-P
Jo, jag var förbi hos mamma och fick mig lunch. :-)

Har varit helt dagvill i veckan. Inget har stämt. :-/
Men nu är jag ikapp eller nått :-P
Ikväll blire nog ingen träning. Hinner mest troligt inte.
Adam jobbar över plus att vi ska till Elliott och äta tårta.
Det kan bli lite tight om tid.
Nåja, tar igen det på söndag eller nått. :-D

Jenni . - * Ledig
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0