Helg

Jaa, den där städningen som jag skulle ha gick det väl lite sisådär med.
Men det är på gång. :-P

I helgen har det varit riktigt skönt att inte vara ute på fest måste jag säga.
Hade verkligen ingen lust. Och då var det nog lika bra.
I fredags var jag med Sanna, Linn och Niki en sväng.
Samma sak på lördagen. Det var nice. :-D
Hörde dessutom att det inte var så bra ute.
Så jag ser det inte som en förlust.

Lördagen så fick vi middag hos mamma och pappa.
Kycklingsoppa. Då var Adam nöjd i alla fall. :-D Haha.
Det var vi nog alla. :-)
Och igårkväll fick vi middag hos Thea och Danne.
Så där satt vi hela kvällen. Det var riktigt trevligt.
Och gott. :-)

Idag är det jobb som gäller från tre.
Har då natten och morgondagen.
Då får man lite cash i alla fall. Det kan behövas.
Jobbar likadant ons-tors.

Jenni . - * Helg
Over n´ out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0