Nöjd

Jag har klippt mig idag.
Blev riktigt bra, även om min hårfärg är i det fulaste laget.
Men de ska fixas till veckan.
Måste in till Emma och köpa färgen, gjorde inte det idag.
Eftersom jag skulle höra med Thea när hon har möjlighet att göra det.
Så efter helgen blir det, som det ser ut.
Ska bli intressant och se hur länge det håller i sig. Färgen alltså.

Pluggat ikväll.
Känner mig riktigt bra, för en gångs skull. :-)

Nu är de klart, sista lördagen i Maj är det Arvidsjaur som gäller.
Om det nu inte händer något oförutsett. :-P
Det ska bli skoj. Pratade rätt länge med Frida idag. :-)
Kanske att man kikar in nästa helg, om jag nu ska till stan!

Skulle dessutom behöva ta mig och träna, känner mig verkligen som en soffpotatis.
Men jag har verkligen N O L L motivation. Blää för det.
Måste ta tag i detta. Eller så får någon ta tag i mig. Haha.

Jenni . - * Nöjd
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: therese

men följ med å träna mig mig då?

du ha ju ändå lova de så

2009-05-13 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0