Lite om mycket

Lite bilder från helgen:


Tårtan


Folket                   Adam och Sanna                   Jenni


Lekledare Niki

Micke och Adam bytte kläder inför mtachen i twister.
På bilden i mitten kollar de vighet. ;-)
Kan dock inte uttala mig om vem som vann!



Idag så fyller Niki 18.
Grattis till dig.
Fick lätt de, ehm, snyggaste paketet jag sett.
Hur många meter tejp det var vill jag nog inte riktigt veta!

Idag så har jag och Adam provat på en ny maträtt.
Kyckling Teriyaki med ris.
Smakade inte allt för mycket.
Så med andra ord gick det att äta.

Dessutom är det inte lite man ska kunna till högskoleprovet.
Jaa, de kanske beror på hur man ser det, men vissa delar är ju så otroligt långa.
Men det ska väl gå det med.
Måste säga att jag känner mig mest nervös över den matematiska delen.
De är så konstiga svarsalternativ.
Så ska de gå dåligt på något så är det på den delen.

Jenni  . - * back to schoolwork.
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: sanna

Kraftigt schnyggist bilder ;D

2009-03-25 @ 00:05:36
URL: http://sannanordin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0