Tårta

Men alltså håll i dig.
Jag har käkat liiiite för mycket tårta idag.!
De är ett som är säkert.
Först var de pizza och tårta hos Tindra, som fyllde 7år.
Sen så var det iväg från det fikabordet till nästa fikabord.
Som var hos Sanna som nu mer är gammal, 20år.
Grattis.
Där blev det mer tårta och kaka.
Och inte nog med det.!
Vi åkte förbi Thea för Adam skulle hjälpa henne i Zelda.
Hon bjöd på glass, men det var en ytterst liten portion jag åt. :-P

Nae, hoppa i sängen skulle man kanske ha gjort.
Även fast jag har sovmorgon i morgon.
Jobbar från 12-15.
Känns ändå riktigt bra.!
Dessutom skulle vi nog ha varit till Nåtti och kollat in min käre brors nya skoter.
Om det är något att ha. ;-) Hehe.

Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: olov

Du kommer att bli avis vit,matt dragon

2009-03-19 @ 21:58:09
Postat av: olov

Du kommer att bli avis matt vit dragon

2009-03-19 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0