Kläder

Ja, nu har man då beställt kläder.
Hihi, fick t.o.m Adam att beställa! Hör och häpna folket.!
Han gillar vanligtvis inte att beställa.! ;-) Hehe.
Blev en hel del från HM, men de är de fan värt.
Dessutom har dom mycket kläder för lite pengar.!
Jag ser de så. ;-) Haha..
Skulle väl dessutom ha beställt en byrå från IKEA.
Men de är ju inte de enda jag vill ha därifrån heller.!
Funderar på att åka iväg en helg, men de kanske är lika billigt att beställa i längden.
De är ju en bit till Haparanda.! Nåja, de kommer bli fint det också!

Nae, ska väl kanske ta och lägga mig och sova, även fast jag har sovmorgon.!
Börjar tre i morgon och ska ju som sagt sova på jobbet.!!
Så jag hoppas på de bästa! :-) Men de ska nog gå hur fint som helst.
Ska även ta med mig religionen dit. Jag är smart.! ;-)

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0