Haha

Jaa, vad ska man säga.
Högskoleprovet.
Hur det gick, det vet jag då inte riktigt.
Var just inne på studera och kolla resultaten.
Gick väl lite sådära, om jag får säga det själv, men man får ju inte ut något värde där.
Meen, vi får väl se helt enkelt.

Igårkväll var jag med Elin. Det var ju ett tag sen vi hittade på något.
Mötte upp med henne på Hatten. Hon skulle käka.
Och det såg riktigt smarrigt ut, Lax med pasta. Gott var det också. Fick mig en smakbit.
Sen så beställde hon efterrätt till mig och henne.
Och det var ju inte det snabbaste jag varit med om.
De tog typ över en timma. Haha, men det var gott.
Sen åkte vi hem till henne och satt och snackade och så. Typisk tjejgrej. ;-) Haha.
Körde även lite folk som skulle in på medan. Haha, folk är så roliga.
Hade en riktigt rolig kväll igår. :-)

Ni vet ordspråket: När man talar om trollen!, Så var det igår och inte bara en gång kan jag lova.. ;-)
Jag höll jävlat på att skratta ihjäl mig. ;-)

Idag är det dåligt väder. De småsnöar.
Så vad som händer idag vet jag inte riktigt.
Det får tiden utvisa helt enkelt.

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0