Utbildning

Tralala.

Jag tycker om Smoothies.
Förr var det inte ens en tanke på att jag skulle dricka/äta det.
Provade igår - MUMS säger jag bara.
Så idag har vi provat med youghurt i, dock inte lika god.
Men det kan man säkert fixa till. :-)
Förövrigt så käkade vi middag hos Thea o Danne idag.
Casper den lille skrutten har börjat gå. Han är för söt när han gör det.
God middag och trevligt sällskap.
Dock kunde det ju ha fått vara bra väder. :-P
Får se om vi kanske ska ta en promenad strax med Lillan.
Det var rätt skönt igår när jag var ute, trots regnet.
Ska dock inte skaffa hund. (Om jag inte bor som bror min).

Har verkligen funderat de senaste veckorna vad jag vill bli när jag blir stor.
Har jag kommit fram till något? Eh, Nej. Inte det minsta.
En frisörutbildning är förjävla dyr har jag sett. Blää för de. :-P
Men skulle man gå den så skulle jag verkligen inte jobba i Arjeplog.
Här finns det tillräckligt med frisörer. :-P
Hade funderingar på att läsa till undersköterska. Men jag vet inte.
De drar ju ner på allt som heter jobb inom kommunen.
Det bästa vore att starta eget, då kan man göra lite som man vill... :-P
Annars har jag inte kommit fram till något på vad-jag-vill-bli-fronten.
Får vänta och se, om man kommer fram till något. :-)

Jenni . - * Utbildning
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0