TelepatiAnna

Är nu med Anna. Sitter i lägenheten men ska ut igen.
Skulle hämta mitt naturgodis. :-D
Anna köpte godis på shell..
Fick vara Annas personliga godisvåg.
Jag sa att det skulle kosta 32,50.
Till saken hör att hon har bara 32 kronor. :-)
Gissa vad den "riktiga" vågen säger: 33 kronor.!
Jag missade med 50 fucking öre. :-P
Jag är rätt bra ändå. ;-)

Jag funderar om Sanna fick vårt meddelande via TELEPATI.
Anna skickade ett meddelande, men jag tror vi ska ringa för säkerthets skull.. :-D
Btw, Anna ska på Talludden i morgon med Sandra.
Så då kan de ju inte bli bättre.! :-)

Nu ska vi ut i hagelregnet.! :-D Haha


Jenni . - * TelepatiAnna
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0