Tankar

Har varit ute på en kvällspromenad och kom hem för ett tag sen.
Funderade starkt på att fortsätta förbi OK och bara gå tills jag blev less.
Men frågan är om jag hade blivit det.
I alla fall så var det en skön stund för mig själv, tror jag behövde det.
Behövde få rensa luften och tankarna med mig själv.
Ibland så undrar man ju hur man tänker. :-P
Har kommit fram till att jag ska till stugan.
Dock så händer det väl inte förrän om två veckor.
Alltså veckan efter midsommar.
Ska dock kolla om mor och far har semester då.
Hade helst varit där själv.
Fort kan ju det också gå över eftersom jag hade tänkt bo där i veckan.
Och det har jag ju verkligen inte gjort.!

I morgon åker jag till Arvidsjaur med Therese.
Var bra att hon ville följa, annars hade jag åkt själv.
Ska se om det finns något att shoppa och så kanske mamma och pappa skulle ha något.
Men det lär ju visa sig i morgon.
Hoppas att det inte regnar. Jag gillar inte att köra bil då. :-P



Jenni . - * Tankar
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men så fin du blev i det ljusa!!

2009-06-13 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0