Jooodu

Vilken kväll igår alltså.
Det började helt kanon hos Ida.
Haha. Som vanligt så åker sexleksakerna fram.
För er som inte vet, så har Ida sålt sexleksaker.
Jag skrattade tills jag fick ont i magen.
Den ena var fyndigare än den andra. ;-)
Dessutom så fick jag mig en finfin skrift på mitt lår av LillAnna.
Jag höll på dö. :-D Roligt värre så att säga.

När vi var klara där så åkte vi till Hornavan.
Hände inte så mycket. Det som spelades var typ lugna favoriter 2002.
Inte vidare bra. Så vi gick till Pizzan i stället.
Haha, fick typ blanda mig en egen drink, med hjälp av Linn.
För jag visste inte riktigt vad jag ville ha.
Helt okej med andra ord.
Pizzan hade bättre musik, men mindre folk.
Så åter till Hornavan, vi är rätt tröga. :-P

Idag har jag varit tröttare än någonsin.
Det var bara så, helt enkelt. 
Haha.
Var på möte med armbrytarna.
Blev kanske liiite klokare. ;-) Hehe.

Jenni . - * Jooodu
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0