Finally

Yes, så skönt.
Är ÄNTLIGEN färdig med religionen.
Eller inte riktigt, ska göra provet i morgon halv nio på gymnasiet.
Skönt skönt.
Ska plugga lite instuderingsfrågor innan jag lägger mig.
Dessutom ska jag in i duschen också. :-)
Är så nöjd. :-P

Solen har ju dessutom tittat fram ikväll. :-)
Hur bra som helst, hoppas den gör det i morgon också. :-)
Då ska jag nog ta en långpromenad med Lillan.
Hon kan nog behöva det, men mest så är det nog jag som gör det. :-P
Hehe. Snart midsommar, men jag jobbar.!
Ska det vara dåligt väder så är det lika bra. :-P

Jenni . - * Finally
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gick provet bra? :D



OCH DU JENNI! Det är träning imorgon halv sju! ;)

2009-06-17 @ 14:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0