6 juni

Idag är det Sveriges nationaldag.
Och vad innebär detta då?
Joo, efter lucnh ska jag upp på Granvägen och färga håret på Elin.
Dessutom så ska jag göra någon form av frisyr som hon ska ha på avslutningen på fredag.
Så jag har vad jag gör i eftermiddag så att säga.
Till middag hade jag Adam Therese o Chrille tänkt käka pizza,
men då har vi kommit på att det är röd dag idag,
så vi måste då kolla om det över huvudtaget är öppet.
Annars så vet jag då inte riktigt vad vi ska käka. :-D
Efter det så tror jag att festen börjar,
eller nått i den stilen eftersom vi ska på Talludden ikväll.
Hoppas bara att det är någorlunda bra väder. Annars är det inte roligt.
Nåja, men det kommer blir fin fint, det är jag heeelt övertygad om! :-)

Jag tror jag ska gör lunch eller något snart.
Börjar bli hungrig. ;-) Haha.

Jenni . - * 6 juni
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0