Yran

Jag vet då inte om det går någon som helst nöd på mig att jag jobbar i helgen.
Så är det.
Jobbade till klockan fyra igår.
Åkte och köpte en souvas, kanske inte så gott som vanligt.
Men det funkade helt enkelt. :-D
Sen skulle jag ta en powernap i typ en timma, det blev tre.!
Från just efter fyra till sju. Det var inte tänkt, men det var skönt.
Kvällen började med att jag och Sanna åkte till Jutis och plockade upp Ida och Lise.
Körde tillbaka och som vanligt så är det ju alltid nått som inte går.
Nåja, efter många om och men så hade jag då sminkat mig och så.
Jag hade ju redan bestämt mig att jag inte skulle betala in mig och det är jag nog ganska glad över, för jag hade inte tråkigt när jag satt där ute.
Det var faktiskt roligt, dock så blev det lite kallt där mot slutet, men det kanske berodde på att det bara var typ fem plusgrader då.
I morse så sov jag fööör länge, eller jaa, längre än vad jag tänkt mig i alla fall.
Som vanligt. :-P
Har varit ut på yran med jobbet en sväng. Sånt är alltid roligt.

Nej, nu ska jag göra mig middag.
Jobbar hela natten.! Slutar i morgon klockan fem.
Men det går ingen nöd på mig för det. :-D

Jenni . - * Yran
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0