Döden

Jag trodde jag skulle dö igår.
När jag kommer hem vid halv fyra så öppnar jag dörren och slänger in väskan, som alltid.
Går in vardagsrummet och funderar snabbt på att slå igång datorn.
Dock gör jag inte det.
I samma ögonblick hör jag: Hej Älskling!
Jag vänder mig om mot sängen och där ligger Adam.
Jag flög bokstavligt talat för att jag blev så satans rädd.
(Han sa att han skulle jobba över och att han skulle ringa när jag skulle hämta honom)
Gick in till köket och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag gjorde båda ;-)
När jag blir rädd så skrattar jag järnet för de som inte visste det.

I alla fall så igårkväll hade jag tänkt fara ut en sväng.
Men det blev inte. Kände verkligen inte för det.
Så istället gick jag och Adam på en lång-lång promenad i två timmar och spekulerade.
Det var riktigt härligt. Lagom varmt och så.

Jag har fått dille på PDOL.
Jag längtar verkligen - släng dig i väggen. :-D
Planerar verkligen, men det ska man ju inte göra, men ändå.
Det ska bli så skoj! ;-)

Jobbar natt. Så i morgon får jag gå hem och vara ledig 3½ dag.
Skönt. :-) Ska sola i veckan. Om nu vädret tillåter.
Jag är inte speciellt brun. Förhoppningsvis så kommer jag bli ;-)
Om inte annat så blir jag väl det i Grekland. ;-)

Jenni . - * Döden
Over n' out.!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0